Kwam je wel eens in café-bar Hohenwalt?

Niet alleen Nederweert kent een rijk caféverleden. Ook in de regio’s zijn er nog ‘beruchte’ cafés. Neem café-bar Hohenwalt, in Kelpen-Oler ‘De Smeed’ genoemd, in de jaren ‘70 en ’80 een florerende kroeg waar veel jongeren uit de regio hun ‘thuis’ vonden. De vele optredens van bekende bands tijdens de kermisdagen lokten veel jeugd uit de wijde omgeving naar de feesttent in de wei naast het café.

Over deze tijd bij Hohenwalt willen Henk Martens en Wim Jacobs een mooi herinneringsboek maken. En daar hebben we jouw bijdrage voor nodig!

Was je stamgast? Was je bij kermisoptredens? Heb je nog passende foto’s of schiet jou een leuk verhaal of anekdote te binnen? Deel je ervaring met ons.

Stuur je bijdrage naar: hohenwalt7080@gmail.com

Misschien schrijf je niet graag en vertel je liever je verhaal. Dat kan natuurlijk ook. Bij het scannen van foto’s met 650dpi helpen wij je ook graag. Stuur ons in dat geval een mailtje en vermeld daarin je telefoonnummer. Dan nemen we contact met je op.

Laten we samen die geweldige tijd in Hohenwalt herleven!